Kako velik zalogaj je priprava in izvedba takšnega športnega dogodka kot je Svetovno veslaško prvenstvo pove podatek, da je ob 39- članskem častnem odboru ter 25-članskem organizacijskem odboru, vključenih še 476 sodelavcev. Velika večina slednjih je zavihala rokave že prejšnji teden, ko so pričeli s postavljanjem šotorov v Mali in Veliki Zaki. V nadaljevanju ureditvenega prostora bo sledila montaža splavov, montaža stojal za čolne, postavitev prog, postavitev hišic za poravnače, postavitev ograje za čolne, opremljanje šotorov, opremljanje logističnega in tiskovnega središča ter VIP prostora, montaža potrebnih inštalacij za televizijske prenose, ozvočenje, postavitev televizijskih stolpov, priprava parkirišč za obiskovalce, pričakuje se prihod motorjev za čolne, prihod katamaranov iz Zagreba in Munchna, urediti je potrebno sanitarije in še bi lahko naštevali. Do petka, 26. avgusta morajo biti nared prostori za tehtanje čolnov, prostori za tehtanje tekmovalcev ter vsi ostali prostori in oprema za zdravstvene klasifikacije, vključno z ergometri. Slednje veslači uporabljajo za »suhi trening«, invalidi pa tudi ob zdravniških pregledih za ugotavljanje poškodb in uvrstitve v ustrezno kategorijo.

Če vemo, da se na Bledu pričakuje več kot 1200 športnikov iz 80 držav, ob njih pa še 900 spremljevalcev, 100 uradnih oseb FISE in 400 akreditiranih novinarjev, potem ne čudi dejstvo, da so vsa opravila posameznikov in skupin dogovorjena do podrobnosti in da vsak od 476 sodelavcev pozna svoje zadolžitve. V tej ogromni verigi dogodkov je potrebno uskladiti vse, še tako drobne in na videz nepomembne detajle, ker je le tako možno računati na uspešno organizacijo, ki jo vsekakor pričakujejo tako aktivni udeleženci prvenstva kakor tudi širša domača in mednarodna javnost. Kako uspešni bodo organizatorji do začetka samih bojev na Blejskem jezeru bo pokazala generalka – test izvedbe tekmovanja v soboto, 27. avgusta 2011 ob 12.30 uri.

 {boncko}/111108_bled_colni/{/boncko}

Print Friendly, PDF & Email