Pred slovenskim parašportom so v paralimpijskem letu novi izzivi. Z njimi se kosamo in soočamo lažje, ker imamo ob sebi prave partnerje. Med te zagotovo sodi podjetje Lidl Slovenija, ki je del ene najuspešnejših mednarodnih trgovskih verig na svetu. Lidl Slovenija tudi v prihodnje ostaja zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije-Slovenskega paralimpijskega komiteja.

Zveza ŠIS-SPK in Lidl Slovenija skupne zgodbe uspešno pišeta že šesto leto. Prvič smo nase opozorili leta 2016 pred poletnimi paralimpijskimi igrami v Riu (tudi tako, da smo v Arboretumu postavili razstavo Energija navdiha, ki si jo je ogledalo več kot 70 000 obiskovalcev), ko smo javnost opozarjali na vrhunske parašportnice in parašportnike, hkrati pa smo uspeli tudi pri medijih vzpodbuditi dodatno pozornost, ki so jo namenili parašportu.

Sodelovanje smo še poglobili v naslednjih letih s programom Postani športnik, ki smo ga razvili skupaj. Z aktivnostmi programa vzpodbujamo mlade invalide, da v večjem številu sodelujejo pri športnih dejavnostih, hkrati želimo nagovarjati starše in strokovno javnost, predvsem pa vzpostaviti trajen sistem, ki bo mladim omogočal dostop do športnih aktivnosti. Skupaj gradimo boljši svet, začeli smo pri sebi. Tudi tako, da smo lansko COVID-19 leto in krizo izkoristili za priložnost. V sodelovanju z glasbenikom Trkajem in podporo Lidla Slovenija je nastala skladba Ta tempo, himna parašporta, ki je postala eden od glasbenih hitov minulega leta.

Skladbi lahko prisluhnete na (link na official video YT Trkaj).

Gregor Kosi, generalni direktor Lidl Slovenija:
»Sodelovanje Lidla Slovenija s krovno organizacijo za šport invalidov izhaja iz poslanstva, v katerem smo se našli skupaj. Naš trud smo usmerili v ozaveščanje širše javnosti o pomenu športa invalidov, na prepoznavanje, kako pomemben je šport za slehernega posameznika, ne glede na ovire, s katerimi se srečuje, in ravno zato tudi za celotno družbo. Predstavljamo posameznike, ambasadorje, parašportnike, in izvajamo številne aktivnosti, s katerimi dosegamo preboj – zavest o pomenu športa invalidov ter prepoznavnost dosežkov naših športnikov sta konkretno zrasli. Pot seveda še ni končana. Osnovno poslanstvo našega sodelovanja v prihodnje vidimo predvsem v tem, da šport invalidov približamo mladim in tako zagotovimo, da bo poslanstvo zveze in nas z njo živelo tudi v prihodnje. Od leta 2017 je naše sodelovanje močno usmerjeno v program Postani športnik in veseli me, da se že kažejo prvi rezultati. Številni mladi ambasadorji programa že postajajo vidni nosilci prihodnosti parašporta v Sloveniji. Šport ustvarja boljši svet, zato smo tudi v lanskem, kriznem letu, podprli delovanje zveze in skupaj s slovenskim raperjem Rokom Terkajem lansirali himno parašportnikov, ki je marsikoga dvignila nazaj na noge in mu dala motivacijo in vizijo za prihodnost. Tudi letos, v paralimpijskem letu 2021, pripravljamo številne aktivnosti, ki se bodo, verjamem, ponovno dotaknile src naših kupcev in tudi Lidlove ekipe.«

Damijan Lazar, predsednik Zveze za šport invalidov Slovenije-Slovenskega paralimpijskega komiteja:
Z dolgoletnim podpornikom, Lidlom Slovenija, vsak posebej in vsi skupaj ustvarjamo okolje, v katerem se lahko naši športniki invalidi v programu Postani športnik učijo veščin življenja, razvijajo motoriko in ustvarjajo dolgoletna prijateljstva. Lidl Slovenija je naš podpornik, ki razume našo vizijo razvoja in nam ponuja roko, v času ko šport in COVID-19 ne gresta po isti poti. V imenu Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja in v imenu vseh športnikov invalidov se podjetju Lidl Slovenija zahvaljujem, da smo lahko del vaše razvojne vizije. Tudi ali predvsem v letu 2021, ko vsi skupaj lovimo norme in kvote za nastop na paralimpijskih igrah v Tokiu, ki bodo, v to sem prepričan, nekaj posebnega tudi za našo odpravo. Skupaj, tudi z močno podporo Lidla Slovenija, lovimo jubilejno 50. paralimpijsko kolajno!“

O Lidlu Slovenija:

Lidl Slovenija ima 62 trgovin in približno 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima skupaj več kot 11.200 trgovin v 29 državah po svetu ter zaposluje več kot 310 tisoč ljudi.

Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2000 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

Print Friendly, PDF & Email