Minuli teden je v Bruslju potekala že 8. po vrsti konferenca Sponsorslife v Belgiji, kjer so zbrani pozorno prisluhnili tudi odmevni kampanji iz Slovenije. Ponosni in veseli smo, ker je to kampanja, ki je tesno povezana z nami!
Kampanja Nič mi ne manjka je bila prepoznana kot primeri dobrih praks tudi v tujini, predstavljena pa je bila v kategoriji ‘Big ideas from small countries’.
Kampanja Nič mi ne manjka – primer dobre prakse sta v Bruslju predstavila vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija Tina Cipot in Majda Kočar, vodja marketinga pri Zvezi za šport invalidov Slovenije.
„Večkrat nagrajen projekt, ki je v minulem letu osvojil SPORTO na področju športnih sponzorstev in drugo mesto na evropskem festivalu ESA Awards (European Sponsorship Association) ter nato še priznanje stroke – Prizmo za celovit komunikacijski program, ki ga podarja PRSS Slovensko društvo za odnose z javnostmi, ni le primer celostnega pristopa, ampak je predvsem velik doprinos slovenskim parašportnikom. Šport namreč ne izbira telesa, ampak le posameznike, ki imajo jasno postavljene cilje, hkrati pa so pripravljeni trdo delati za svoje uspehe. Veseli smo, da smo lahko del te zgodbe. #NičMiNeManjka #UstvarimoBoljšiSvet #MiSmoLidlSlovenija,“ so zapisali pri Lidlu Slovenija, našemu zlatemu partnerju.