Del priprav na paralimpijske igre je bila tudi posebna kampanja v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo in Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez s sloganom »Uspeh je v naši naravi« oz. v angleškem jeziku »Slovenia. It’s all in our nature«.
Kreativna ideja kampanje se igra z dvojnostjo pomena besede narava – narava kot naravna danost, ki nam omogoča različne aktivnosti, in narava kot karakter, zaradi katerega tudi dosegamo vrhunske rezultate. Gre za prvo tovrstno kampanjo, ki združuje tako šport, para šport in tudi Slovenijo kot turistično destinacijo za aktivnosti v naravi za predstavitev na domačem in globalnih trgih.
Za potrebe dela kampanje s paralimpijskimi športniki so kadri posneti na treh lokacijah po Sloveniji, na snemanju pa so sodelovali parastrelec Franček Gorazd Tiršek, paralokostrelca Živa Lavrinc in Dejan Fabčič ter ženska ekipa odbojke sede.
S kampanjo, ki se je začela v prvi polovici junija letos želijo pri OKS, Zvezi ŠIS-SPK in STO po dolgem obdobju ustvarjanja in delovne vneme razkriti “skrivnostno lepoto Slovenije ter duh slovenskih olimpijcev in paralimpijcev, ki s svojimi rezultati in srčnostjo navdušujejo svet”.
“Osupljiva narava spodbuja strast do gibanja ter krepi sodelovalni in tekmovalni značaj naših olimpijcev. To je zgodba naše prve nacionalne olimpijske kampanje,” je v predstavitvene nagovoru junija letos poudarila direktorica STO, Maja Pak Olaj.
Dodala je, da ne gre le za promocijo Slovenije kot športne in turistične destinacije, temveč za “promocijo prostora, kjer so globoko zakoreninjeni ljubezen do narave, trajnostne vrednote ter zdrav življenjski slog”.
S pomočjo vrhunskih športnikov želijo s kampanjo svetu predstaviti tudi zmagovito miselnost, s katero so v Slovenijo prinesli številne olimpijske in paralimpijske kolajne.
Kot so še dodali, bodo goste s kampanjo prek številnih kanalov vabili k raziskovanju in čutenju Slovenije na kar 21 trgih.